onsdag 29. desember 2010

Jul 2010;)

SÅ da legger jeg ut noe små ting;)

Først og fremst JULAFTEN;);) For en herlig kveld;);) Både Thea og jeg gledet oss masse;);) Jeg var mega spent fordi vi skulle ha jul hjemme her i leiligheten.. Og jeg vil så gjerne at alt skal bli bra hihi;);)
Men tror jeg fikk til julematen godt- både mamma og pappa sa de likte det iallefall hihi;) Thea orket nesten ikke smake ei gang.. Tror ho var så spent hehe;);)Bestemor og Thea koser;);) Blei jo god tid til kaffe kos og sånn også;);) Vi var bare oss fire på juleaften så var ei som fikk alt ho ville og litt til med opperskomhet;);) Det likte ho-og ikke minst så var 99% av alle pakkene til henne!!!
1juledag var det julefrokost hos mamma og pappa sammen med venndølene!!!

Jonathan koser seg sammen med oss rundt bordet;)
Thea vet og pynte seg for andledninger;)) Måtta ha med seg den fine dukkevogna ho fikk av bestemor og bestefar til jul;) Og så måtte ho ha på prinsessekjolen-fordi ho skulle jo på fest-og det er sånn man kler seg når man skal på fest;);););)Julefrokost hos mamma og pappa er digg;) masse deilig pålegg med nystekt brød som vi sitter og spiser;);) Tror mange av oss synes det måltidet nesten er bedre en julemiddagen;);););)

2 juledag hadde vi julepause;) hihi;) da gjorde vi ikke noen ting bare var hjemme og kosa oss, men 3 dag jul var vi klare for og opp til mamma og pappa igjen for og spise kalkun;) Her sitter besteforeldrene med begge barnebarna sine!!!;);) Og ett lite bilde av Thea og meg;)

Ingen kommentarer: