søndag 2. januar 2011

Nytt års helg;);)

Ett litt anderledes blogginnlegg;) Må finne en bra måte og gjøre dette på så jeg gidder og blogge hehe;)
Tenk, 2011 alt!! Tiden flyr!!!
Nyttårshelga til Thea og jeg var veldig koselig!! Vi var i dyreparken på aketur lille nyttårsaften. Hadde med nistepakke og kakao og koste oss masse!!! Nyttårsaften var vi hjemme hos Kay, Elias og Anders sammen med Vigdis, Hilde, Jan Erik og Patrick! Vi hadde det stille og rolig men veldig koselig!!!
1 nyttårsdag brukte jeg på og få bort all julepynt!! Er morro og veldig koselig og ha jul-men gud og godt det er og få den ut også!!!!
Dagen i dag har gått med til sløving og støvsuging for mor, og lekedag hos Mathea for mini;) Så kom ho hjem til middag og sitter nå og ser barnetv!! Nå er det straks senga og nyttårsforsettet mitt er og lese en liten historie for Thea hver kveld.. I kveld derfor intet unntak!! Henta hos mamma ei bok, som har en liten historie for hver dag hele året. Så nå skal den taes i bruk her også!!

Håper dere alle har hatt ett flott år, jeg vet vi har det!! Og jeg ønsker dere alt godt inn i det nye året!! Stor klem;)
Thea koser seg på aketur i dyreparken;)

Ho orket ikke sitte på akebrettet hele tiden og måtte ut og løpe litt hehe;)

Blifisa til mammaen;)

Thea har tatt bilde av meg;) Synes ho var knall flink for jeg blei ganske fornøyd med bildet;)

Tok oss en pause i utkanten av kardemommeby og nøyt nistepakka!! Hadde kakao, skiverr, frukt og julekakerester hihi;)

Mammaen og Theaen nyttårsaften 2010

Verten Kay;) Han laga deilig nyttårsmiddag til oss!

Maten var knall god-Thea spiste mere middag den dagen enn hva ho har spist til middag hele jula;)

Jan Erik;)

Først skummelt-så knall gøy med stjernerap;)

Thea synes det var artig og lage ringer,men litt skeptisk også. Ho var redd for og brenne seg!

Nyttårs berta

Storkoste seg ute med og se rakketer!

Elias, Patrick og Thea

Godtemumsen!

Fineste Patricken!

Thea og Vigdis diskuterer og finner ut av hvordan Camilla skal ha det på en nyttårsaften;)

Thea er veldig glad i og være hos Jan Erik. Patrick er super engasjert i ett dinusaurprogram på tv, mens de to andre følger med på smellene.

Noen om blei litt slitene etterhvert....

Vi hadde en flott kveld sammen med gode venner;)

Etter fotografen hadde tatt bilder av kamra eieren måtte han så klart ta bildet av seg selv også;)

2 nyttårsdag;) Måtte ha mat da også;)

2 kommentarer:

Cecilie B sa...

Heisann
For noen herlige bilder.. pakken til dere var kommet i retur til Skien, men den ligger i bilen, så snaaaart stopper den i Kristiansand!! Tror det er posten som har tøyset..

Ha en stråååålende 2 nyttårsdag og så gleder jeg meg villt til neste år, som garantert blir KJEMPEBRA=)

klem

svommelinda sa...

Kiiiiine..dør litt førr kvær gang æ ser du ikke oppdatere ;)