fredag 20. november 2009

Endelig helg!!!

Jepp nå er det helg!!! Jeg har just vasket hele leiligheten. Lukter reint og ser reint ut-så lenge det varer hahaha:) Snart kommer pappaen min også. Han skal kjøre meg ut for og handle matvarer! Blitt super flink på og kun handle en gang i uka og jeg merker det godt på lommeboka!!!

Her ser dere bilde av Linn foresten! Ho jobber jeg sammen med. Også hjalp ho meg med kamraet som viste seg og ha ei skitten linse. Blei ikke flau da..

Se her vett du!!! Thea i strikketøyet fra i fjor!! Vi bruker masse strikketøy. Det er varmt og godt også er det så lekkert!! Frøken fjos er jo gankse glad i og vise seg frem også da hihi:):) Men-vi må aboslutt knytte den lua... er ikke meninga og knytte den men det vil ho ikke høre på!!
Se her på fine jenta mi da!! Jeg er så utrolig stolt og fornøyd med henne at dere aner bare ikke!!!! Selv når ho våkner mitt på natta skal inn og sove "mammas seng" og ligger og prikker meg alle veier med de spisse tærne sine!!! Selv om det kan bli litt lite søvn ut av det!!
Nå er det iallefall helg!!! I morgen skal vi på julemarked på bydelhuset og på kvelden kommer Lene og Ole Emil på besøk! Jeg tenker jeg virkelig skal legge meg i selen og få tatt mange fine bilder!! Søndagen har vi ikke helt bestemt oss for men har hørt rykter om dyreparken!! Og det håper jeg litt på!! Dyreparken er så koselig-selv på høsten når det bare rein osv. Det finnes ikke dårlig vær bare dårlige klær er det ikke noe med det???
Jeg skal iallefall legge meg i selen!!
Greit da har jeg ikke noe mere og rapotere forløping!! Hehe!! Håper alle får ei strålende helg også skal jeg øve meg på masse bilder så det blir ei god oppdatering fra helga!!
Kos dere folkens!!!

1 kommentar:

Siv sa...

Goood helg og takk for gode ord på bloggen min, det varmer:-)))

Strikketøy er kjekt, spesielt når det sitter på ei så vakker lita jente. Kan tenke meg hun vet hva hun vil ja, litt lik mamma kanskje....? Hi hi hi....

Kose dere med julemarked, besøk og dyreparken da. God klem fra store og små her.


P.s. 2010 må bli året der du og Thea kommer hit en helg ikke sant? Kanskje vi får lurt Marni og ungene hit med det samme?