lørdag 16. januar 2010

Jadda og jeg sviktet det derre nyttårsforsettet mitt noe så sabla..

For har jeg blogget? Neeeida.. hehe off blir jo flau på mine egne vegne vettt du!!! Fått ny sånn redigerings ska her inne så nå blir det spenndene og se hvordan jeg fåt til blogginga!!!



 Sjekk her på jåledukka da!!! Til jul av Kay og Elias og Anders fikk ho ett sånn fint prinsess sett. Speil og kam og tiara og SMINKE OG NEGLEKAKK. Du tenkte sikkert nå-hvorfor satt ho på caps locken-men det er en grunn. Jeg er så lei av den sminka!!! Det var jo en god gave til Thea for ho elsker den-men jeg forbanner gaven hehe!! Mamma neglane sier Thea og kommer med neglelakken og forventer at vi skal lakke negler!! Er jo litt sjarmerende også da. Må jo innromme det!!¨

Sminka den fikser ho selv. Ho sminker og jåler seg. Hvordan jeg er mammaen hennes er egenlig litt merkelig for jeg mangler det sminke genet!!
Jenta kan sitte og jåle seg i flere timer!! Og vis ho ser utklednings tøyet sitt-tingeling kjolen og sånn ja så skal den på! For kjole er viktige saker!!!

Så du skulle virkelig sett når vi hadde besøk av Maiken-mika som Thea mener ho heter. Herligland og de kunne leke de to der!! Var veldig koselig ha besøk av Maiken en dag alene. Bare oss og bare henne.
Maiken er fadder til Thea! Og jeg kjenner dypt inni meg hver gang vi treffes at det var så riktig at akkuart Maiken skal være i Thea sitt liv!!!
Ho tar virkelig jobben på alvor. Det finnes bare en dum ting med Maiken og den er skikkelig mega dum. Ho bor laaangt borte. Helt borte i Nord-Trøndelag. På Rørvik. Der har ho kjøpt seg hus og mann og det som verre er!!(Katter, en hest,litt marsvin og sånn og ikke minst ei skikkelig stygg malle som spiser alle fiskene! Og en ferskvanns hummer!!!) Maiken trives super bra og det er kjempe fint. Men kjennner jeg savner henne masse mange ganger. Maiken og jeg har vokst opp sammen og bodd ganske nærme hverandre hele livet! Sånn ett hus og en bakke mellom oss liskom. Kristiansand og Rørvik er ikke helt det samme!!!Maiken og Thea er iallefall ett skikkelig bra team!! Og nå skulle Maiken komme mere på beøsk også! Så vi gleder oss til sånn ca påsketider når ho kommer luskene!! Thea er som sagt overbevist over at Maiken heter Mika. Ser ho disse bildene som jeg blogger om nå. SÅ er det Mika-Mika tomme Thea. Veldig søt ei jente vett dere!
Mika er ei jålejente ho også!! Se her-ho poserer frivillig med boaen og tu-tu skjørte som Thea har fått i prinsesese klubben!! Er ho ikke vakker hihihi:):)


Thea fikk foresten lurt Mika til og lakke neglene hennes!! Thea var stor fornøyd!!!!Du kan jo nesten se på blikket til Thea mens ho blåser neglene tørre at ho tenker-sjekk og fin jeg er!!!

Hehe jaja. En bitte liten smakebit på oss dette da! Skjedd flere saker og ting men åå jeg er blitt dårlig på og ta bilder. Synes det er helt forferdelig!!!Må virkelig bli bedre!!!Men vi er nå her! Vi surrer og vi synger og vi danser. Vi går på jobb og i barnhage og der liker vi oss bra!!Det er to km og gå til barnehagen og Thea går ca halve vegen selv. Så flink!!! Og vi ser på sabletann og arissokattene i helgene!! Vi prøver og komme oss ut og vekk også!! Også har vi kjøpt fiskespillet og det er Thea mega god på!!! Uansett. Vi har det bra og jeg skal virkelig øve meg på og være flinkere til og ta bilder!!!!

Så hva synes jeg om den nye redigerings greia her.. Nja jo..Veldig lett og få inn bildene og sånn. Men jeg får det likevel ikke til som jeg vil. Liker det best når teksten er på en måte sammenhengene bare brutt av bildene. Ikke alle disse tomme rommene.. Så vis noen har noen bra tips så tar jeg i mot med takk!!!!

1 kommentar:

Linn Hege sa...

Nydelige Thea=)=) ho er jo så skjønn Kine=) håper dere har en fin start på året=)

klemmer ifra Skarnes:P