fredag 29. januar 2010

tror jeg dør av latter av lille prinsessa!!

Ho har så med gullkorn for tiden!!:)
Jeg har vært syk i noen dager. magesjau og hele pakka. Og dette får ho jo med seg da. Så hver gang jeg reiser meg nå så er det bæsje mamma? Løpe? hehe.. fiiint:)
Så fikk jeg den månelige begivenheten i dag.. Og min nysjgerrige toåring stod nesten oppi bindet. Hva er det spør ho. Det er bind sier jeg. Det blog sier Thea. Jeg smiler litt og sier bloooooo. Blooooooog svarer Thea!!
Ho er så opptatt av plaster for tiden. SÅ jeg har sagt. Ikke plaster før man har blod. Vel det fikk jeg slengt tilbake i dag når jeg har blooog i rompa.. Hehe:)

SÅ var det dette med barneoppdragelse.Vi er inni en det er lov og bli sint men ikke lov og slå og dytte periode. Det skjønner ho veldig godt. Ho vet man ikke har lov og dytte. Så når jeg plaserer henne i senga på kvelden etter ho bare ha tullet. Ser ho på meg med det største øynene. Trøtte og fulle av søvn og oppriktig lei seg. Ikke lov og dytte Thea. Ikke lov og dytte Thea på hello kitty buksa.. Nemelig. Tar jeg på henne så dytter jeg:) Herlig!!!

I tillegg så ser ho syner tror jeg. I dag morges var ho enutsiastisk over og ha sett en edderkopp.. Jeg kunne ikke se den. Også prater ho om mus hele tiden... Ikke sett mus eller muselort. Men kan vi ha mus?
Men ho sier ting som henne er musa nå? Og går og leiter etter musa... hmmm

Også stor trives ho i bhg!! Der leker ho med Manda. Eller Amanda som jeg vet ho heter:) Og det hender ho sladrer her hjemme om førskolelærer Kirstin som roper til assistenten Liv Hilde osv. hihihi:):)(måtte jo fortelle det og de har ikke forvane og rope til hverandre.men de gir jo noen ganger litt høye beskjeder til hverandre for og overdøve barneskrik osv) en får meg til og tenke-hva røper ho om vårt liv???

7 kommentarer:

Linn Hege sa...

Hehe det er go jenta si det!
Barn kommer med mange fine gull korn som en husker lenge=)=)

thea er bare herlig. håper vi kan treffes snart att=)=)

ha en super duper helg dere begge=)
klem ifra meg og thea:P

Siv sa...

Herlige vakre Thea-mor:-) God helg til dere begge to, klem.

Siv sa...

Hey! Står til med dere da? Har ikke hørt noe på lenge nå. Håper dere har det bra. God helg-klem fra oss:-)

Siv sa...

God helg til dere. Jeg har ny blogg: http://amd-gjengen.blogspot.com/

Anonym sa...

Making money on the internet is easy in the undercover world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat seo world[/URL], Don’t feel silly if you don't know what blackhat is. Blackhat marketing uses alternative or misunderstood ways to build an income online.

Siv sa...

Hei hei:-) Hvordan går det med dere da? Long time no seen.... Klem.

Lise sa...

Den jenta di, ho er bare herlig!!!
Men du, jeg synes du må komme igang med blogginga igjen, så jeg har gitt deg en utfordring på bloggen min ;-) Klem Lise :-)