tirsdag 30. november 2010

Du tenker sikkert nå-hva skjer??Blogger ho hver dag nå???

Og ja det gjør jeg;) Jeg skal bli en liten morgen blogger iallefall ut desember;);) Morraer i desember er super koselige med pakke kalendere og ummy jummy;);)
Thea stod opp før meg.. Er veldig lett og bare sette på en fim og sove bittelitt lengre hehe;) Men til slutt må man dra seg opp, og laga frokost til ho som er så suuuuulten;) Og da er det skive med sjokobelade som gjelder;) At ho ikke blir lei??

Det er første desember i morgen, og i første søndag i advent var på søndag så da betyr det adventslys når vi spiser.. En litt sånn koselig tradisjon her hjemme. Det har vi gjort siden første året ho feiret jul..
Tenk det er tre år siden alt.. Jeg klarer fremdeles ikke venne meg helt til tanken på at Thea blir tre år... Når man er tre år-da er man ganske store da;(

Når tuppelura har spist ferdig frokost tar ho løpefart bort til tven igjen....

Thea blir ganske gretten om ho ikke får sitte under teppet og se litt tv og være i fred og kose... Ho trenger den ekstra tiden på morraen ho;)
Og godt er det, for mora trenger også litt tid på morraen;)

Her ser du foresten hva som frister.. Barbie og de tre muskiterer eller noe sånn.. Ho har helt dilla og jeg holder på og bli gal hehe;) Hvis ho bare kunne ha byttet litt på de der filmene litt.....

Her ser du foresten morratrynet mitt:

Lenge siden jeg har vist meg frem:( Så her ser du meg i all min prakt! Skal ut og gå tur etterpå. Tenkte jeg skulle gå rundt vannet;) Eller noe;) Hehe, kommer litt an på. der gjør det alltid;) Men går iallefall hjem fra bhg;) Er tross alt godt og bevege seg;) Så ullet er på hahaha;)

Ha e god dag da godtfolk-i morgen begynner julemåneden;);)

2 kommentarer:

Cilen sa...

Herlige morgenbilder=)

svommelinda sa...

looking good ;)

morsomt å kikke innm bloggen din nu som det skjer nåt hær..hihi

'har savna dåkker*