onsdag 1. desember 2010

1 desember, eller første dagen i julemåneden som Thea og jeg sier;)

Begynner først med litt yesterdaysnews;) I går fikk jeg plustelig besøk av ei lita snuppe!! Linnea er lillesøster til Mathea. Ho er fem måneder og rett og slett helt herlig;) Du kan se på henne så smiler ho;);) Ho ville ikke ta flaska så jeg bestakk henne med skorpe og gjett om det falt i smak eller???? Koste oss det gjorde vi alle fall!

 Birgit og co kom hjem, hadde hentet ungene(oh jes min også-luksus) Så var det opp til Birgit hvor ungene blei fort i racerfart før Sondre tok de med på dansen(pleier og være med selv, men hadde enda ikke fått dusjet fra jeg var på tur tidligere om dagen) Så når Thea kom hjem var ho sliten!!! Ho hoppa rett i dusjen og kom ut og helt klar for dora! (nå skjedde det noe rart igjen her...)


Koste seg masse med barnetv iallefall;)


Hmm.. hva foregår egenlig nå?
Så var det morraen i dag da;) Blei ikke like snertent som jeg ville ha det:( Blei en del kaos på morraen. Men pakkekalender fikk vi åpnet. Er tross alt første dagen i julemåneden;)
Ei som ikke helt skjønte hvordan dette skulle foregå.. Er tross alt ett helt år siden sist:)

Og med alle de kalendergaveposene så kan en hver av oss blir litt i vilrede!!
Wow, her er det noe??!!

Yes, der var nr 1;);)
Veldig spenndene!!!
Hmm.. en lapp.. Løper til senga da..
Det er jo noe her!!!!
Sjekk hva jeg fant!!!
Yuuhuu!!
Pakke opp i racerfart!! Det er jo noe der;)
Bok1 Ei jule evangelie bok!!!
åå fornøyd!!!!

3 kommentarer:

Cecilie B sa...

taaaaaakk=)

Åh, så herlig=)<3<3<3

Mayeliz sa...

;-) Så deilig ho er :-)))<3 Bestemors lille kummelure

Siv sa...

Så herlige bilder<3 Vakre Thea som alltid. Hun vokser og har jo blitt stor jente nå:) Håper dere har det bra. Klem.