søndag 28. november 2010

Og jeg lover stadig... dere får bare innse at jeg ikke er til og stole på!!!

Her skje det jo stadig ting og tang.. Glemte feks i sist innlegg og fortelle jeg er blitt tante til verdens hereligste guttmann;) Han heter Jonathan og ser for tiden slik ut:
Er han ikke nydelig?? Her er det Lene som har tatt bilde av han, men jeg har fått ett blinkskudd jeg også. Vii var nemlig på Ikea-skikkelig jentetur pluss Jonathan og da fikk jeg tatt ett mens han og mamma lekte.

Får sette bildene sånn, beste jeg klarer og få til!!! I da er Jonathan sin fem måneders dag, noe som betyr at det er en måned til min lille blomst har bursdag og blir tre år.... Hva har skjedd?? Hvordan kunne det gå til??? At tiden skulle fly så innihampen fort? Nå er ho jo ei stor fin flott jente, med artige komentarer og ei jente som er morsom og være sammen med;)

Her er ho med super smilet hennes;) Ho smiler og ler stort sett hele tiden, men ho kan bli sinna som en tyrker, trust me;);)

Ellers går dagene med at Thea leker med bestevenninna si Mathea. Mathea og Thea er de fineste jentene altså!! De leker og leker og krangler og blir venner hele dagen. Bare det gjør at flyttnga vi gjorde var gull verdt.




Her for ei stund siden var vi på fotosesion igjen med Lene, jeg synes lene tar så mange fine bilder;);) Ho er så flink til og ta bilder av Thea i øyeblikkene;);)


Nå er det snart jul og vi tok masse julebilder-men de vil jeg ikke offentlig gjøre riktig enda hehe.(godt og holde dere på pinebenken litt;))
Men dere kan heller få se trollgreinene jeg har pyntet:( jeg er så inderlig glad når bildene kommer helt der jeg har lyst at de skal komme) Ha, der blei det bedre, men måtte ta det litt mindre.. men om du klikker på bildet, så skulle det komme opp større bilde;) 
Jeg elsker og pynte til jul.. Jul av favoritthøytiden min. Det er så varmt og deilig hehe;) Stemningen er varm altså-været er jo iskaldt;) Nå har jeg fått julekrybba også på plass, den er litt mørk.. burde tenkt på lystet, men er tatt med telefonen, så tror ikke kvaliteten hadde blitt så god uansett hva jeg hadde funnet ut.Julekrybba er egenlig mamma si, men jeg har ønsket med ei slik ei. Vil så gjerne Thea skal få de gode opplevelsene jeg har fått i jula;);) og nå kommer det rett og slett tekst med strk under og jeg får det ikke av... Ohh joyful... Ikke alt som er like lett med en mac... En del saker jeg ikke helt kjenner til enda.. Men bær med meg!! Så med ett adventsbilde som kom litt lengre opp så ønsker vi dere en herlig første søndag i advent!!! (nå har det skjedd noe igjen......

2 kommentarer:

Cecilie B sa...

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEI du er tilbake=) Ha en super første søndag i advent du og=) Klem

Mayeliz sa...

Et deilig innlegg :-) Begge mine små engler <3 Bestemor/farmor er stolt :-))