søndag 12. september 2010

Søndag!!! Hehe, men først skal jeg fortelle om lørdagen!!!
 Litt av en dag.Først hadde vi koselig frokst med kokt egg og det hele. Det er virkelig en av de mest koselige tingne vi gjør i helga! Er liksom god begynnelse på fri eller sånn!!!  Og så Thea er seg selv lik og ville bare ha egg og yndlings pålegget sitt!! Nelig smør i klump!! Kan du tenke deg noe så ekkelt?? men er det beste ho kan få!! Så nekter henne det ikke for og si det helt greit!!!!!
Jeg lurer veldig på hvorfor det noen ganger skal være så sinnsykt vanskelig og få bilder og tekst der jeg virkelig vil det skal komme... årrrhhhh!!!

 Hadde store planer om og gå og få noen til og vaske bilen men det rakk jeg ikke, før Reno stod på døra med to paller med ved som måtte stables.. Og ved er en sånn sak du ikke kan la være og forholde deg til.. Når den er der, så MÅ du rydde den og du må stable den på ett tørt sted... Og så fikk jeg sette igang da!! I ØS PØS REGNVÆR!! Det regnte jo apekatter og litt tid så blut var jeg!!! Så når jeg kom inn og fikk dusjet, da snakker vi nytelse!!!! Etter en liten handletur kom Helene og Catrine på besøk. Mathea var her også og lekte for Birgit hadde gått for og se på drømmekjøkkenet dems!!(hallooooooo hva med meg og mine følelser????!!!haha) SÅ da var det plutelig to voksne og tre små treårinsjenter.... hmm hadde sett for meg kranling og grining og holde utenfor også videre.. Men neida-våre jenter er tilnærmet perfekte!! SÅ de lekte fint hele tiden de!! Bare koste seg på rommet i full kjøkken og dukke lek.. Også måtte du på tur da... For hallo de skulle jo på fest... Også skullle de en tur på hytta. SÅ da tustet de inn på badet!! Thea med veske på armen, Mathea med dukka under armen og Helene med dukkevogna. Det var så morro og ha alle på besøk. Catrine kjørte og henta kinamat til oss også koste vi oss veldig!! Ungene begynte bli gankse så slitne og trengte en liten timeout i soffaen med litt sabeltann!!

De ungene er bare så fine!! Er så gøy og være til stedet når de setter i gang og styre-leke og herje og fikse trikse og ordne!! Koser meg bare ved og høre lyden på dem!!!!
 Du ser jeg har prøvd meg på en video her men vet ikke helt??? Blei det noe bra?Men nå gir jeg opp.. Får det ikke til og bli sånn jeg vil.. Nytter ikke stutre noen ganger får en bare gi opp!!!
Jaja nå får jeg ta og støvsuge nok ei gang! får besøk av iallefall mamma i dag til middag!! Blir koselig!!!!
Ha en flott dag!!

2 kommentarer:

Siv sa...

God helg jenter. Mathilde elsker også smørklumper..... Klem.

Mayeliz sa...

:-) søte småberter.