fredag 11. desember 2009

tyven tyven skal du hete??????

Jeg er mamma til en tyv!!!Jepp en pepperkake-godteri-tyv!!!

Og når du sier neimen hva i all verden er det du holder på med....
Vel.. ho er jo uskylden selv da...
Ho har jo nemlig ikke gjort noe galt:):)

Ikke henta stol ho på rommet sitt så ho rekker opp hihihi:) Kan jo ikke anna en og fnise litt også da:):)


Vi har ett gidigent skeivt pepperkakehus med masse godterier som er litt ødelagte for noen har prøvd-og noen ganger fått til og dra det bort fra melisen og rett inn i munnen:):):) Lille hønepøne:):)
Her ser dere dukkevugga til Thea:):) Jeg har malt og styrt. Trenger ett strøk til på gullknottene så nærmer vi oss veldig:):) Vogga fikk ho til jul i fjor og var trehvit. Synes ikke den passa helt inn på rommet hennes og har lenge planlagt og male den.. Ting tar tid!!! Men nå er jeg iallefall snart ferdig:):)

Nå er det blitt nesten helg her i i Justlia. Vi har en treg morgen før vi skal i barnhagen og mor skal av gårde og få fikset sykkelen sin og handle og få sendt noen julepakker(lønna er kommet hurra!!!) Og i kveld skal jeg på julebord:) Jobber sammen med mammaen min så det blir koselig:):) Pappa skal være barnevakt for Thea lille:):)
Hva resten av helga bringer vet jeg ikke helt. Men tror nok det blir baking av Luciaboller også skal vi dra på Lucia besøk:):) Det er pakke kaldendergave:)
SÅ da får dere bare kose dere til neste gang vi skrives:) Og jeg dør ikke av komentarer altså:):) Prøver og være flink og gi til dere også:):)Øver meg skikkelig for og slutte med denne periode blogginga:):)

3 kommentarer:

Siv sa...

Nusselig pepperkaketyv det der må jeg si hi hi hi.... Ønsker dere en riktig god helg. Masse klemmer fra store og små her:-)

Marianne sa...

Go`jenta si det. Ønsker dere en flottflott helg! Og en riktig god jul. Klem

Hilde sa...

utrolig skjønn jente du har :)