mandag 6. september 2010

Dette var lenge siden;)

Her har det skjedd en milliard ting!!!!
Thea er jo blitt stor jente!! Vi har flyttet og jeg mistet laderen til kamraet mitt.. Så vi har tatt sinnsykt lite bilder i det siste!!! Har lovet meg selv at jeg skal bli flinkere både til bilder og blogging!!

Så, la meg begynne med og snakke om flyttinga vår;)
Vi har ikke flyttet så langt-ca rett over gata! Men til en større leilighet og med det beste av alt-ei leke venninne for Thea;) De over oss har nemlig ei jente som er like gammel som Thea!! Så nå er det full lek fra morgen til kveld!!!! Ho heter Mathea og er kjempe snill;) er så koselig at Thea har fått noen og leke med på fritiden!! De går i samme barnehage og de går på dans sammen;);) Jepp du leste riktig, dans!! Thea har nemlig begynt på fritidsaktvivitet;) Og danse er alle jenters drøm-iallefall i følge Thea og Mathea;)(og tror du ikke lillesøsteren til Mathea heter Linnea, det er bra mange like navn i ett stort hus;))
Hmm. Hva mere har skjedd.. Jo;) Vi har kjøpt oss campingvogn!! Ei litt eldre ei, men akkuart passe for meg og Thea-skal huske og ta litt bilder neste gang vi er der!! I tillegg har jeg fått meg bil og jobber hardt med og få lappen;) Ting skal bli såå bra!!

Får skrive etterhvert-når jeg har noen bilder, og ikke minst kommer på noe og skrive!!!!

Kine

1 kommentar:

Cecilie B sa...

Legger meg til som følger jeg...=)

Gleder meg til å få oppdateringer her og!!=)

klem