tirsdag 7. september 2010

Morgenstund har gull i munn;);)

Blei ett morgen innlegg i dag;) Er liksom på morraen jeg har best tid!!
 Og er det noe rart egnelig, for Thea ser slik ut når ho har stått opp, -->

da er Thea kun på en ting som gjelder og det er og se på film;) Og jeg er som regel komatryne selv, og helst bare vil sitte på dataen, så den ordningen passer perfekt egenlig;)

<-- Til ære for fotografen så forsvant kose filla og sutta ett lite øyeblikk;)

Idag har vi litt av en dag planlagt foran oss;) Idag er det tirsdag og dermed dans;) Så i dag skal vi ha med oss hjem Mathea fra barnehagen, kaste i oss mat før vi løper, nja kjører på dans;)Dansen er sånn nå at de voksne ikke får være med inn. Så gamla må pent vente på utsiden;);( Litt dumt kjenner jeg, skulle gjerne sett på de søte små i tutuer, men skjønner det sammtidlig. Er nok lettere og få de små til og høre når det ikke sitter en og tredve foreldre der og blander seg;);)
Dagen i dag bli iallefall litt hektisk men veldig koselig også;);) Og så er det foreldremøte i bhg.. er Spent kjenner jeg... Blei litt missfornøyd i går, da mammaen til Amanda kunne fortelle meg på facen at Thea hadde skamklippet luggen hennes i fjorje uke... Skulle liksom vist det synes jeg. SÅ kunne jeg ha tatt en prat med lille smørblomst... Tok en forsinket prat med henne... Ho bare fant saksa-veel er jo ikke greit for det om da... Så nå er vi enige om at og klippe hår er ikke lurt og finner vi sakser skal vi gi den til noen voksne-så satser på at ho følger det og ikke tar noen andres hår;);)

Nei får vel lage litt frokost og nistepakker og sånn.. Prøver meg på spenndene nistepakker men er ikke bare lett, tips motaes med takk;) Ja og middager;););)
Cecilie fortalte meg om hello kitty pasta og det skal jeg bare få tak i!!!!!!!

Ha en topp topp dag;);) Gled dere til i morgen, da skal jeg ha bilder klare av tutuene;);;)

Kine

2 kommentarer:

Mayeliz sa...

Så koselig at du har begynt å blogge igjen :-)
Liker å se kummelure og deg i aksjon, vettu :-)))

lise sa...

Det var pitlemæ på tide, Kinemor!!!
Ser ut som en fin leilighet (utifra det ene bildet :-P), skal snart komme på inspeksjon, det står rimelig høyt på prioriteringslista mi!

Her er utfordringen til deg!
http://lisemors.blogg.no/1264232967_jeg_har_ftt_en_utford.html

Kos dæ snuppa!