onsdag 8. september 2010

En heeekt vanelig tirsdag???!!!!


En helt vanelig dag.. nja.... Dagen begynte iallefall bra!! Thea var blid som ei lerke og gledet seg til barnehagen og til dans! Da vi skulle kjøre fikk Birgit og meg det over oss at det var lurt og øvelseskjøre med Audien hennes. Til barnehagen gikk det super bra!!!! Fra barnehagen gikk det ikke fullt så bra.. Eller det er ikke sant.. For gikk bra helt til søppelkassene i gården vår.... Etter de stod midt i veien... Ja så endte bilen opp slik...
Eller du kan se litt lengre nede.. Fikk ikke bilde der jeg ville ha det!! Iallefall, det blei ei knust lykt og ei lita bulk.... Fy søren. Har aldri vært så redd-eller verre FLAU!!!!! Var jo ikke sånn det skulle bli, var jo ikke sånn det skulle gå.... Så nå sitter jeg egenlig og venter på at jeg får vite hvor masse dette kommer til og koste meg!! Er ganske skremt egenlig og har revurdert lappen min for og si det helt greit... Meen, jeg har ikke penger til og kaste bort alle pengene jeg har brukt.
Jaja, godt er det at det går rykter om at denne måneden får vi etterbetalt for lønnsøkninga i mai. Ingen fete små gaver på Thea men får iallefall retta opp noen av feilene jeg klarte og gjøre en tirsdagsmorgen... Skal vi hoppe videre til ting som er koseligere??

Skulle hente både Thea og Mathea i barnehagen og skal si dere en ting.. og være tobarnsmor er ufattelig tøft når en har tidsnød!!! Hehe, så for meg. Hente unger, steike grandiosa, spis, do, kle-gåååå
Ja så feil kan man ta-for hadde ikke sjans til og steike ferdig pizzaen, så blei noen skiver i handa hehe;) Så var det og kle-og jeg skulle ta bilder og greier.. HA!! 

Vi bare løøøp også opp alle trappene og ned alle trappene for og komme inn i hallen.Fytti grisen og slitsomt med to unger på slep!! hihi;)Men vi rakk det!!
I sånne tilfeller priser jeg meg lykkelig for at mamma og pappa er akurat min mamma og pappa. Hadde ikke klart det uten de!!! 

Se så fine de var før stresset!!!!!!!! Blide fine jenter som gleder seg såå masse til og snure seg rundt på dansen!! 
Da jeg henta smørblomstene på dansen lå min lille datter på gulvet hvor to av hennes meddansere prøvde få henne opp.. Meen, det orket ho vist ikke.. Og da vi kom hjem og jeg var ultra klar for fotoshoot så hårek sånn her ut:
Trøtt, sliten og svett!! Mathea derimot-ho vet og posere!!!

Og der kom ikke bildet der det burde!!! Jaja ho er lengre ned her i den lille kitty tutu kjolen sin og jeg bare si det som det er!! Mathea er til og spise opp!! Utrolig herlig jente!!
Men iallefall, når vi kom hjem fikk vi stekt pizzaen som vi ikke rakk før vi gikk og da blei det noen glade barn;);)
Så når Birgit og Sondre kom hjem fra Begravelse så var det dems tur;);) Thea la seg ho Mathea så jeg kunne gå ut og være super mamma! Foreldremøte i barnehagen... En sånn ting en ikke vil-men tenker jeg Må for vis ikke er ikke engasjert nok tenker kanskje muligens de andre..(snakk om og være paranoid..)
Kom jo ikke super masse bra ut av møtet egenlig-er ufattelig mange sære vanskelige foreldre som virker som de er i konstant "jeg-vil-gjøre-livet-surt-for-alle-som-jobber-her- modus.... Det er forøvrig ikke mitt favoritt modus!!!
Meen, da vi møttes bare vi på basen, så var det faktisk veldig koselig!! Thea og ho som ho klippet-de er begge lystløgnere, han ene han vil bare ha hello kitty plaster, en er så sjenert at mora ikke tror han sier noe i barnehagen ever!! Og best av alt!! Thea hadde flest ryddemerker!! Hallo-hørte dere-flinkest til og rydde(og eller mest lysten på klistermerker... alt ettersom..) Men, ho er en helt på og rydde hjemme.. Ho rydder rommet hver kveld og i dag glemte jeg det.. Da sa ho selv at ho måtte rydde og ryddet det opp!! Da snakker vi god oppdragelse hahahah;););)
Thea hadde kost seg masse på "overnatting" hos Mathea iallefall, jeg hentet henne og barn henne når jeg kom hjem, men de sovnet i samme seng og hadde vært super koselig fikk jeg referater om;)
I dag morges tok Thea kaka.... Ho var nemlig syk.. ho hadde vondt i magen. var sutrete grinte klengete og klaga veldig... er jo vant til at ho vrir litt på sannheten.. SÅ jeg gjorde som jeg pleier at var ho syk-blei det ikke barnehage. Det er da du skjønner sannheten og løgnen som regel. For Thea elsker barnehagen. Men neida. Ho ville ikke dit. Ho var syk!! Så jaja, fikk jo bare være hjemme da.. Følte jeg måtte stole litt på henne også-og ho var pjusk på morraen!!
Men jeg blei lurt-jeg tror ikke en dritt på at ho har vært sjuk i dag!!!! Ho har gjort mora hodegal og i det hele tatt!!! Jaja, sånn kan det gå!!!
Off var godt og få blogget. Har prøvd meg i hele dag men bildene har ikke villet virke!! Men nå kom de!! Hurra!! Merker det er litt artig og blogge igjen!!!

Og hvs du Leser dette Lise så tar jeg ikke imot utfordringa de likevel!!! For jeg kommer virkelig ikke på sju ting!!!!!;););)

Koos dere;)

Kine

3 kommentarer:

Cecilie B sa...

er sånn kommentere jente jeg=)

Så flink jente du har som lider av ryddemani.. hihi, send henne gjerne hjem til meg, så skal hun få maaaange klistermerker!! hihi

Når det kommer til ryggeuhell.. Shit happens, og det er bare å komme deg bak rattet igjen=)

klem

Kine sa...

hehe ja sant!! God oppdragelse sier jeg bare!! Rydding har jenta kontroll på.. tenk hvis bare mora var likeflink.... hehe;);)

Vet at uhell skjer, skulle bare ønske det skjedde med noen andre!! men tenkte høre med pappa om vi kunne øvelseskjøre litt i dag da.. har ikke kjørt siden søppeldunkene skjedde hehe;);)
Men du skjønner kanksje hvorfor jeg ikke får skrevet til deg-litt for mange ting som skjer nå.. KOmmer sterkere tilbake hehe;);)

Cecilie B sa...

No worries.. Hihi..