fredag 10. september 2010

God helg;);)

Nå er det jammen meg fredag!! Deilig, det betyr nemlig kosetid hele helga. Bare finne på fine ting og være sammen-gud og deilig!!!
<-- Leiligheten er vasket, Thea reier opp senga selv;);)


Vi har kost oss med taco og så klart kom ikke bildet helt der jeg ville!! Må bare si det-at bildet av hønepøne som reier opp senga er tatt fra i går da ho ryddet rommet.. Jeg var nemlig alene da jeg vasket-det merket jeg hahaha;);)


Tenkte jeg skulle ta og vise frem rommet til Thea litt;) Vi har jo som sagt just flyttet og da måtte en få til ett nytt fint jente rom!!! Rommet er jo hvit, med hvit seng og hvite små romdelere! Også er det prinsesse stasj til du dør over alt;);) Det meste av prinsesse stasjet har jeg kjøpt brukt så er utrolig glad for at det passet sammen og ikke minst! Jeg liker og kjøpe litt brukt.. Ting varer lengre en vi gidder ha det!!
<-- Bildet du skimter over senga er ett bilde både meg og mi mor har hatt over våre senger!!! Det er kult det;)
----> Frøken se på meg måtte jo blande seg hahaha;) Bildene på veggen har jeg mekka selv;) Utrolig enkle men synes de blei veldig greie jeg da!! Bak hode til Thea står det ett leke kjøkken, og romdeleren som du ser litt av er innredet med kjøkkensaker!! Også lekeslott på toppen!!!
Det siste bildet jeg gidder vise frem er benken under vinduet, den er samme som komoden og speilet på bildet over!! Den er utrolig grei-går så masse dritt oppi hahaha;) Foran benken står det så klart bord og stoler-for hallo-man må ha plass til gjester!!!!

Så dette var litt bilder fra rommet til Thea som sagt, er nok ett av de rommene jeg er super duper fornøyd med, og Thea liker det ganske så godt selv også!!!!

I natt fikk ikke jeg sove.. Bare vrei og vrei og til slutt stod jeg opp. Thea hadde tustet inn i senga mi i løpet av natten og jeg skulle bare skru på lyset så jeg fant boka mi da jeg så dette synet:
Sjekk ut den deilige ungen sier jeg bare...
Er det rart jeg forelsker meg hver morgen og hver kveld!!! Ho er bare det fineste!!!! Gud og stolt jeg er av den jenta-tenk, det dere lille rare, til og med plagsomme noen ganger lille vesnet-det er laga av meg det!! Hehe, av alle de tingene jeg har gjort galt-og sikkert kommer til og gjøre. Ho er den ene som veier opp for alt-for ho er søren meg perfekt!!!!

Idag skulle ho bare se litt sabeltann etter middagen!! Hehe sutta og filla på plass og det gikk som det måtte gå det-snork snort så sov jenta!! Glemte så klart og ta bilde av akkurat det så klart da;(
Synes nurkeline hadde en fin en i dag. Vi venta på buss hjem fra barnehagen og jeg spurte henne hva ho ønsket seg til bursdagen og jul.. Pakke!!! Ja, jo men hva vil du ha inni pakka da??? Ei rosa pakke med ballonger og steiner.... jeiiii kan bli ei god jul dette hahahaha;;);)

Jaja, nå sover hårek og jeg sitter her med tente lys, ser på beat for beat og nyter ett glass vin!!
<-- Skullle ta bilde for og vise alle de levende lysene og hvor koselig jeg hadde det, men var ikke mye du egenlig så hehe;);) Sånn kan det gå!!
Nå skal iallefall kvelden nytes videre!! I morgen skal vi leke med Helene og Catrine, det blir nok super koselig! Thea gleder seg masse!! Skal virkelig prøve og litt til så jeg får med kamraet mitt;);)

Ha en fortreffelig fredag og ei enda bedre helg folkens;);)

4 kommentarer:

Siv sa...

Alltid koselig å lese bloggen din:-) Kjempe fine bilder av rommet til Thea og stua di. Vakker prinsesse Thea da<3 God helg til dere også, klem.

Siv sa...

P.s. Om du ikke finner bloggen min (ser du har den gamle bloggen i blogglista di) så er den her: www.amd-gjengen.blogspot.com

Cecilie B sa...

GOD helg til jentene=)

Mayeliz sa...

Gøy å se at det er liv i bloggen din igjen :-)